Digitaliseer uw onderneming

en ervaar de voordelen!

Verwerk makkelijk en snel uw administratie.

Breng alle logistieke, financiële en administratieve gegevens onder éénzelfde systeem.
Voer in een mum van tijd je analyses uit en krijg zo inzicht in alle aspecten van jouw bedrijf.
Een beheersysteem dat vlot en snel de informatie terug vindt van uw klanten, facturatie, aankoop, verkoop, stock,  email communicatie en nog veel meer.. 

Start klein en laat het softwarepakket meegroeien met je bedrijf. 

Odoo • Tekst en afbeelding

Gebruiksvriendelijk. 

De hoge gebruiksvriendelijkheid van de facturatiesoftware verhoogt de efficiëntie waardoor uw kostbare tijd nuttig besteed kan worden.  Deze gebruiksvriendelijkheid wordt toegepast in alle modules van het ERP pakket. Dit zorgt ervoor dat je je snel thuis voelt in alle aspecten van de software.   

Brede dekking.

De bedrijfsvoering en bijhorende administratie bestaat uit veel verschillende aspecten. De brede modulaire basis van het softwarepakket biedt standaard heel wat oplossingen voor het runnen van een bedrijf. Mocht dit toch niet voldoende zijn, is er steeds de mogelijkheid om de modules aan te passen, uit te breiden of een nieuwe te bouwen met uw specifieke noden. 

Vlot toegankelijk. 

Uw softwarepakket in de Cloud biedt alleen maar voordelen. Een team van IT-experten zorgt ervoor dat uw belangrijke bedrijfsgegevens met de hoogste zorg behandeld worden. Data back-up’s, disaster recovery en IT security staan hoog op onze lijst. 
Odoo • Tekst en afbeelding

Stuur je verkoop de hoogte in. 

Stroomlijn je verkoopproces en behoud een nauw contact met je klant.

Volg leads nauwkeurig op, of ze nu binnen komen via de website of uit eigen prospectie. Bezorg uw prospect een offerte rechtstreeks vanuit het ERP systeem en plan meteen uw actie tot opvolging. Krijg nauwkeurige voorspellingen en gebruik de ruim beschikbare date voor het maken van de juiste beslissingen. 

Odoo • Tekst en afbeelding

Optimaliseer uw operationele werkzaamheden. 

Optimaliseer uw magazijn door gebruik te maken van het dubbele invoer voorraadsysteem.  

Reduceer uw overtollige stock door gebruik te maken van slim ingeplande aankoop acties en zorg er tevens voor dat er geen voorraad tekorten zijn.  Beheer uw leveranciers, importeer hun producten, beschikbaarheid en prijslijsten, en maak vervolgens de juiste aankoop beslissingen.  

De vraag is: waar begin je? NEXAR begeleid en ondersteund uw hele traject.

Overzicht van al uw klanten

NEXAR zorgt voor een helder overzicht van al uw klanten, leveranciers en prospecten en hun repectievelijke activiteiten. Alles blijft gegroepeerd per klant,  per project tot het aanmaken van documenten.


Van offerte naar verkooporder

Zet offertes met een simpele klik om naar verkooporders. Volg snel verkoopfacturen en betalingen op en spendeer minder tijd aan het beheren en verzamelen van contactgegevens.


Opvolging van betalingen

Automatisch en snel verkoopfacturen en betalingen opvolgen en spendeer minder tijd aan het beheren en verzamelen van contactgegevens. Behoud meer tijd over om met je potentiële klanten de interactie aan te gaan.


Mailadres

Alles is gebundeld per klant. Op deze manier vindt u vlot en snel alle alle offertes, facturen, e-mails, ect. efficiënt terug.

Digitale handtekening

Digitale handtekeningen zijn even bindend als een handgemaakte handtekening. Ze bieden de zekerheid over de identiteit van de ondertekenaar waardoor ze net zo juridisch bindend zijn als een handgemaakte handtekening.

Boekhouder

Door uw dossiers digitaal naar uw boekhouder te verzenden, bespaard u onnodige kosten en tijd die u aan betere doeleinden kan bieden. 

Efficiënt oppervlaktes uitrekenen

Met onze eenvoudige Tool voor schildersbedrijven bereken je snel de eenheidsprijs, kosten van uren, materialen, machines en onderaannemmers. Ook voor andere doeleinden maken wij extra tools op maat voor jouw bedrijf.


Odoo + afbeelding en tekst

Samen naar een succesverhaal!

Elk bedrijf is uniek.

NEXAR heeft de expertise in huis om een module volledig op maat te ontwikkelen die naadloos samen werkt met de rest van uw softwaresysteem. 

De mogelijkheden zijn oneindig.   

Een website of webshop op maat van uw bedrijf. 

 
Omdat een bedrijf nooit alleen uit een website en webshop bestaat hebben wij bij Nexar er voor gekozen om een oplossing ter beschikking te stellen waar de website en webshop integraal deel uit maakt van een volledig ERP systeem. Dit wil zeggen dat als u verder wil uitbreiden en automatiseren dat er een legio aan modules klaar staat om te gaan gebruiken en de verkoop processen binnen uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Een greep uit onze modules: Klanten beheer, product beheer, stock beheer, facturatie, kassa systeem en nog veel meer. En al deze modules werken naadloos met elkaar samen. U hebt dus in een handomdraai een volledig zicht op uw gans bedrijf. En dit zonder een duur integratie traject om allerhande externe systemen met elkaar te koppelen.
 

Odoo • Tekst en afbeelding

Professionele Website

NEXAR bouwt gebruiksvriendelijke websites met een moderne verzorgde layout die bovendien zeer gebruiksvriendelijk zijn.  Websites met de hoogste kwaliteit en de beste prijs!

Webshop op maat van uw bedrijf

Voeg eenvoudig producten toe aan je webshop en presenteer ze zoals jij wil. Laat je klanten online betalen en start automatisch de afhandeling van het verkoopproces.